Bebis-feber!

Satt förut och kollade på "livet på BB" Och måste säga att jag får riktig bebisfeber! Helt knäppt hur jag ena dagen känner typ, guuud tänk om jag blir gravid :S Vill ju hinna ha lite paus och bara vara jag utan att ha en bebis i magen att tänka på. Medans andra dagar, typ när jag kollat på BB-program, så blir jag alldeles kär! Så himla underbart ju att ligga där på förlossningen och känna hur alla smärta bara försvinner och man får världens finaste barn upp på bröstet.

Ja vad ska man säga, de som inte vart med om en förlossning har nog allt missat något. Det är en underbar känsla och skumt som det är så hade jag velat hoppa över det långa gravid stadiumet och bara hoppa på förlossningen direkt :P Det är helt sjukt men det är den primitiva mamma-hjärnan som säger till kroppen att joooo, du vill ha mer barn ;) Haha jaja det är mysigt iallafall! Det gör ont så in i helvete och man vill bara dö, men ändå, det är helt klart värt det! Att få upp ett litet underverk på bröstet och försöka få in i huvudet att det är bara din, ditt alldeles egna barn. Helt faktisktiskt!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0