Bus-bebis!

Jag och Olivia ligger och myser i sängen ihop :) Hon är så himla go! Först tittar jag på datorn och se hur hon tittar på mig, då tittar jag och ler mot henne och då gör hon ett litet glädje tjut och gömmer ansiktet i armarna xD Så söt hon är mitt hjärta <3

Idag ska Johannes springa kraftprovet Oo 1,12 mil i uppförsback typ hela vägen för att sedan gå rätt ner -.- Drygt och det hade och kommer jag aldrig palla ;) Nej jag och Olivia ska gå runt med vagnen i regnet dock :S Så får väl se om vi tar skydd i någon affär :P Men annars så är det ju fallens i trollhättan! Glad att jag inte jobbar detta året! Suck och pust vilken rusningstraffik det är på swania när detta event är! Men iår lär dom ta rekord! Inte bara rixfm människorna och deras artister som kommer vara där, swania har ju egen fest och har hyrt in Danny, Swingfly och någon mer! Kommer inte ihåg! så ah, full rulle där!

Nej iår blir de lugnt bara! blivit bjuden på 2 håll att följa med på fallens bara partaja lite men mja, vet inte! Tråkigt väder och vet inte om jag orkar. Johannes bara; Ah men jag kan ta Olivia, gå ut du! Och det gör ju de inte lättare att inte göra det! :P Men ne, orkar nog inte! Får bli en annan gång!

Men nu ska jag äta lite frukost men min lilla älskling och titta på stargate Atlantis innan jag måste städa lite och sedan laga mat så det är redo när Johannes kommer hem! Han får ju inte äta för sent nu :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0