Dom har kommit!

Jeeej jag beställde bilder på Olivia i fredags och igpr kom dom :D Super fina är dom så när lönen kommer in blir det till att åka till Ikea och köpa ramar ^^ Så himla roligt att ha riktiga bilder på henne och att kunna hänga upp/ställa upp hemma :) Men Btw! Jag undrar var man kan köpa en sån där fotobok med metalram och sammets överdrag runt om.

Jag har en sån med bilder på mig. Den är ganska "liten" det är ett vanligt foto 11x10 eller vad bilderna är och det är ett sånt foto per sida. Ah men iallafall om ni vet var man kan få tag i dom! Kommetera gärna var :) Tycker dom är jätte fina och kan ju inte rama in och hänga upp alla bilder jag har på Olivia :S det hade typ tagit upp varenda vägg i hela huset xD Men ganska många ska jag allt rama in ;) 

Om ett tag, när jag har lite mer bilder så ska jag beställa igen :) Beställde på Futji film och då får man 100 gratis bilder första gången man beställer :) Super bra! Sen så kostar 11x10 bilder 0,75kr per bild :) 29kr frakt med ^^

Billigt och super bra iallafall! Rekomederar!

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Elinor jakobsson

Hej. En sån där fotobok du pratade om, jag fick en sån när Emilia döptes, Guldfyd och albrekts guld har såna, kostar inte så mkt. håller med dig, dom är jätte fina :)

2011-07-22 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0