Druckit för första gången på 1,5 år!

Ojojojojojoj... Igår var jag ute och vad ska jag säga? Svin kul och lite jobbigt samtidigt :P Iallafall så började vi kvällen med att åka hem till en kompis till min mamma, som jag vuxit upp med, och åt jäääätte god lyx middag! (Hennes kille älskar att laga mat och lagar typ bättre mat än vad man får på fina resturanger) Där åt vi, chilla och drack lite ^^ Efter ett tag var det dags att ringa taxin och det var så kul xD För hennes kille åker väldigt mycket taxi så när hon ringde så sa hon exakt såhär; 

"- Hej vill skulle vilja ha en taxi till Patrik i skoftebyn"
"- Till pansévägen?"
"- Ja exakt"
"- Den kommer om 30 min"

så himla kul att de visste exakt vart de skulle :P Men ah, iallafall så tappade de bor våran beställning sen ändå och vi fick ringa igen men sen så kom den och vi drog in till stan.
Som tur var så gick vi direkt till strandgatan och gick bara in och satte oss. Ingen kö eller så. Men det var fullpackat där inne kan man mist sagt säga! Iallafall så typ 5min efter vi kommit dit så blev det hundra mil lång kö :S Helt sjukt! Så när vi behövde gå på toa så fick vi vakten att lova att han skulle släppa in oss igen ;) Och som tur var så blev Töta, (Hon heter rosmarie men av någon anledning kallar vi henne töta :P) riktigt arg när vakten bara sa, ah men vi får inte släppa in någon mer. Men han släppte in oss sen iallafall eftersom hon blev arg ;)

Jag åkte hem rätt tidigt ändå eftersom jag fick vääääärldens huvudvärk :S Helt sjukt! och efter ett tag började jag må dåligt med :/ Drack typ förlångsamt så bakfyllan slog till direkt eller något xD Ah så blev inte så mycket drickande för min del ändå men iallafall så var det super kul iallafall!

Men så klart så saknade jag min lilla älskling! Och det var blandade känslor att åka iväg och lämna henne själv med Johannes! Skönt att komma hemifrån och bara vara jag och jobbigt att lämna henne själv. Lite av ett kontroll freak så känns inte bra att lämna henne till Johannes fasten han är hennes pappa och jag vet att han klarar det :P Men det var jätte kul och får nog bli att gå ut någon mer helg framöver :D Släpa med Johannes också och låta min mamma passa henne! Hon tjatar ju om att hon vill passa henne någon gång så får väl bli så :) Men idag blir det att ta de lugnt! Har fortfarande lite huvudvärk så blir att ta de lugnt hela dagen bara ^^

Förresten! Olivia sov i eget rum inatt för första gången! Hon sov lite oroligt dock eller ah, hon vaknade 1 gång innan morgonen, men iallafall så hade jag babyvakten alldeles brevid mig och har vart lite orolig att jag inte skulle höra henne eller något sånt men det funkade fint! När hon vaknade så hörde jag henen som att hon var i samma rum som mig :) Så det känns bra! Så ska bli kul att se om vi kan få henne att sova genom hela natten någon gång :)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0