FallensDagar

Yes nu är det ju fallens i thn och i och med det, kraftprovet! stackars Johannes sprang det och jag är mycket imponerad och stolt! <3 1:09:20 blev hans tid! helt okej :) Mansfield som också sprang mådde där emot inte så bra efteråt :/ inte för att Johannes gjorde det men ah det var acceptabelt :P Han kunde ju stå upp utan att kollapsa :P Men mansfield iallafall spydde innan mål och när han kom in så låg han bara på marken och dog typ. Men iallafall efter ett tag när vi skulle gå hem så gick han med Simon som också sprungit. De gick före oss och sen när vi gick så såg vi mansfield ligga på marken och få hjälp av ambulans personal. Han kollapsade iallafall totalt. Tog ut sig alldeles för mycket! Tycker synd om honom :/

Imorgon fortsätter fallens och jag är ganska sugen på att gå ut för första gången sen jag vet inte när xD Sen jag kom hem från spanien förra året antar jag! :P Ett par kompisar ska ut så kanske går ut med dom :) Får se! Och får se om vi kan få barnvakt för är inte så sugen på att gå ut "själv". Jaja får se vad som händer imorgon! Får hoppas Johannes inte är allt för död utan sugen på att följa med! ^^

Men nu har jag massa hus-sysslor att göra som jag inte gjort än -.- Suck inte sugen!! Men ett måste. Delux.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0