Fullt ös!

Suck vad myxket det blev igår! Kom hem typ halv 8 på kvällen Oo Men iallafall har jag fått köpt ramar och satt upp massa fin-fina bilder på Olivia <3 Blev super fint verkligen! Sen så köpte jag lite ljus som var slut här hemma, 2 lakan till Olivia och en korg där hennes leksaker får ligga istället för att ha dom över allt och behöva springa runt och leta efter dom :) 

Idag blir det nog bara att ta det lugnt! Sen så måste vi handla någon dag nu.. Har typ ingenting hemma! Men blir nog inte idag. Johannes smsade och sa att han inte mådde så bra så om han inte åker hem så blir det iallafall bara att ta det lugnt här hemma med våran lilla terrorist. 

Till terroristen, hon älskar verkligen sin gå stol nu eftersom hon har blivit super duktig på att åka i den så hon åker runt överallt och tar att hon kommer över, (speciellt sånt inte får ta) Och sen så ska hon äta på det. Djuren är roliga att köra på med! Ojoj, min lilla toka! <3 Annars så går dammsugaren varm här hemma! Hunden fäller som ett odjur och jag hatar när det ligger massa hår på golvet så jag går uppriktigt talat och dammsuger var 10;onde minut! Utan tvekan! Så himla jobbigt och äckligt med massa hår! Men sen också så ska ju Olivia kunna åla runt och åka runt på golven utan att få massa damm och hår på sig! Så ah, skulle ju bara vara ödet och den gick sönder just nu -.- *Peppar, Peppar* Nej, nu måste jag ta bort massa saker för Olivia river vardagsrummet!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0