Hönö

Jaha ja, då var det dags att försöka summera gårdagen :) Grymt kul iallafall och ah, Olivia hade kanon kul med ;) förutom att åka bilen så långt. Det var tråkigast i hela världen enligt henne! Men mja, skrev ju ganska kort igår om vad som hände så lägger upp lite bider istället :) Ej retuscherade dock.



Just det. Detta är då allså monster valparna :P Guuud så fina dom är och mysiga! Men bits gör dom och valptänderna är ju som synålar :S Men iallafall så var dom underbara! 3 gula och 3 svarta blev det. Och tillråga på allt, 3 hanar och 3 honor ;) Lägligt :P Tyvärr så blev ju det ju inte att en färg hade 3 av samma kön, men det hade vart skoj xD 3-3-3-3 ^^ Men iallafall så för jag bara när jag ser dom! Och valppälsen! Suck, helt såld på dom ^^ Men ingen valp av något slag förrens tidigast när Chayenne inte finns mer. Kan säga att det var svårt att få bilder på dom för de sprang runt som de värsta!







Haha dessa tog jag medans vi väntade i färgekön och jag stoppade upp hela kön sen för de började rulla och jag var en bit från bilen så Johannes fick stanna så jag kunde hoppa in i bilen xD 



Olivia med sin faster. Olivia hade mobil hysteri med! Om någon ville ta kort på henne med mobilen m.m eller allmänt tog fram den så skulle hon ha den! Hon sträckte sig så långt hon bara kunde ;) Så söt ^^ Hennes leksaker dög inte då ;P



På marknaden/tivolit ^^ Olivia stensov genom hela de "eventet" :P Hon orkade inte helt enkelt ^^ Haha vi stog btw och prövade hattar och solglasögon i typ 300år och de som hade de tältet måste tyckt vi var jobbiga ;) Johannes familj var ju med också så vi var ganska många som tog upp hela deras stånd typ och vi köpte inget :P Tog inte så mycket bilder eftersom jag hade bebisen mest. Några till finns det ju med de känner jag att de är inte nödvändiga att lägga upp eftersom jag inte är nöjd xD Tog inga bilder när vi skulle bada heller eftersom Olivia somnade i sin bil stol då och var typ grinigast i hela världen eftersom vi hade glömt hennes napp i hennes sitter -.- men jaja, kul dag iallafall ^^

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Kim - 21år och mamma till Roxanna

Hej!

Jag änvänder det ca varannan dag. Det är för dagligvård men lika mycket som färgning sliter på håret sliter faktiskt vatten på håret. Tvättar man håret för ofta tappar det alla miniraler vittaminer eller vad det nu är som är i håret;)



Men just denna tuben ja har på bild är faktiskt balsam komibinerat med inpackning, och de finns shampoo att köpa med!:) Finns i vanlig varuhandel:) typ ica, hemköp.



Jag har bara änvänd detta 1 gång och det funkade tyckte jag. Och mitt hår är lättborstat igen. Innan gick de inte ja började gråta närjag borstade det själv. Men nu är det tillbaka. :)

2011-07-11 @ 12:25:05
URL: http://onebabyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0