I´m back!


Hemma igen från begravningen nu. Den var som vanligt fin och som vanligt gick allt jätte bra. De verkade nöjda med min sång insats men vi hade väl inte direkt räknat med något annat :P Iallafall så skötte sig Olivia exemplariskt! Hon skrattade ibland bara men var för de mesta tyst och satt och lekte i sin pappas knä ^^
Dock började hon prata en massa och tjuta när jag började sjunga. Hon ville ju sjunga med sin mamma liksom :P Nej det var jätte kul att ha med henne bara! Hon lättade upp stämningen lite! Blir ju oftast en ganska jobbig stämning efter/innan en begravning men hon var som en solstråle hela tiden och tyckte att alla var bäst i världen :) Min fina tjej <3

Trött som få är jag nu dock! Suck suck.. Och kom på! Har ju inte skrivit om BVC! var ju där igår och ah, allt var fint! Hon ligger före i utveckligen som vanligt och tung som vanligt xD

Vikt: 8050g
Längd: 65cm (Hon var längre dock, men hon sprattlade så ah..)
Huvudomfång: 43,8 cm

Hahah nu är hon tungviktare for reals! :P Men jaja, hon mår ju bra så ;) Så fort hon kommer på hur man ska krypa kommer hon nog inte gå upp så mycket i vikt så fort länger :) Men nej, jag har huvudvärk så orkar inte sitta framför datorn längre! Det får bli till att dö i soffan med Olivia en stund ^^ Tills det är läggdags! Men lägger upp lite bilder på Olivia i sin fina sjömans-dress :)




Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0