Mat

Den här veckan kommer det bli hårt! För jag kommer att äta pulver i en vecka nu! Passar på medans Johannes jobbar eftermiddag! Lättare då när det är bara jag som ska äta liksom. Men ah, får se om jag klarar av det :S blir så trött och får sån huvudvärk när jag gör sånt här! Men iallafall så ska jag försöka lite grann :) Gör det mest för att få ner mina portioner och bli av med mina dåliga vanor xD

Blir nog bra ska vi se :P Men idag så blir de bara slapp med lilla älsklingen. Vi möblerade om i vardagsrummet igår btw! Blev jätte bra :) skönt att få mer yta i vardagsrummet så lill-fis kan åka runt och trakassera allt och alla :P Men ah, nu ska vi se på lite tv!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0