Oooooont!

Guud så ont jag har i ryggen, axlarna och armarna! Började ju klippa gräset igår när vi kom hem och måste bara säga det, jag som gillar att hålla på i trädgården, gräsklipparen är underbar! Klipper jätte jämnt och det blir skit snyggt ^^ Men iallafall så hade vi ju en regnskog här hemma så försöka mata sig igenom gräset var ju helt hysteriskt jobbigt! Tungt som F-A-N så nu har jag inte klippt klart för jag orkade bara inte igår. Men tog hela framsidan och halva baksidan så det är ju inte så mycket kvar egentligen.

Annars så var gräsklipparen drygaste ever att sätta ihop -.- I muttrarna till hjulen hade de satt in en plast ring i dom så de nyper bättre men det gick ju inte att skruva fast dom jävla hjulen! och det går ju inte att ha 1,5cm mellanrum mellan hjulen och själva chassit. Så fick använda en skifnyckel i ena änden och på andra sidan med en sån där, hjärnsläpp, typ skifnycken fast som man sätter på en nyckel och så kan man vrida till baka den istället för att ta loss och ta nytt grepp när man vridit lite. Haha hoppas ni fattar... :P Men iallafall fick jag ta i för kung och fosterland och fy vad jobbigt det var! Och när jag kom till sista hjulet var jag ju helt jävla slut i armarna och så ska jag försöka dra dit sista hjulet.. Suck säger jag bara. Fick på det men, suck.

efteråt så kollade vi på - We are marshall -  Suuuuper bra film! Jätte bra och kan inte säga mer än, se den! En film baserad på en sann historia och handlar om en liten stad som får genomlida en hemsk tragedi och sedan försöker de resa sig igen. Handlar också om amerikansk football. Super! 

Färgade håret igen med igår! det gick inte längre! Jag passar inte som blond! Vill ha den brunt så nu är det mellan brunt med nyanser ut ljusbrunt. Tycker färgen tog lite konstigt :S Men mja, det är nog bara jag! Iallafall ser jag ju mer vettig ut i huvudet än innan :P Och idag så klippte jag håret lite! Kunde ju knappt borsta det längre! men det ordnade jag med en kökssax och spegel i badrummet ;) så typ 3cm rök och hade behövt ta typ 2 till men då börjar de närma sig axlarna. Vill jag inte! Så nu är det fortfarande långt så får jag låta det växa ut lite och så sen får jag klippa det igen när de växt ut lite! Ska börja med en kur av hårinpackning i ett par veckor så ska nog håret bli lite bättre! Men det jag klippte av, suck säger jag bara. De säger att om man tar lite av sitt hår och håller det uppåt, om de böjer sig så är håret friskt och om det inte gör det så är det dött, ja vad kan jag säga? Mitt vad stendött xD Haha fortfarande inte bra men bättre nu iallafall!

Idag så ska jag klippa klart gräset och försöka greja lite ute :) Måste fixa grusgången egentligen... Växt ut massa gräs som jag måste fixa så ska väl försöka ta mig i kragen och fixa med det så får johannes ta hand om monstret här hemma :P Suck det kommer bli jobbigt!

ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får gärna komma och klippa våran gräsmatta =) Hoppas du får en super bra dag = ) Kram

2011-07-28 @ 17:38:23
URL: http://www.bonusfamilj.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0