Sol, pannkakor och bad :D

Yes idag har det vart svettigt! Uscha va varmt! Så idag har lill-skiten badat i polen :D Mycket skönt tyckte hon ;) Haha hon är så söt. Man blir lätt i vattnet liksom så hon bara kastade sig fram! Så man fick verkligen hålla hårt i monstret ;)



Annars har vi mest chillat idag.. Man orkar inte göra någonting när de är så jefla varmt! Men pannkakor har vi allt gjort! Måste säga att jag avskyr pannkakor! Uuuuusch var äckligt det är :/ Vet inte varför jag tycker det när nästan alla tycker om det. Men iallafall så ville johannes ha det för han gillar ju det så ah, fick ta mig i kragen och göra det ändå! Fast jag tycker om att laga pannkakor :P Tycker det är rätt kul och jag gillar att göra smeten eftersom de blir alltid spännande att se om de är ätliga. Följer inget recept, har inga mått, ingenting! Nej allt på måfå!

Ikväll kommer pojkarna över och spelar lite sällskaps spel ^^ Mycket underskattat! :P Blir nog risk som vanligt. Men jag och Per tjatade om att vi ville spela munchkin förra gången så vi får väl se om vi kan få våran vilja igenom :P Men ah, blir kul! Ska spela lite LoL med Johannes nu så avslutar med en fin bild till ;)



Man får passa sig! Hon kan äta upp en ;)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0