Soooooovaaaa

Guuud så skönt det var inatt :D Olivia somnade runt kl 21 utan en massa gnäll och sov fram till kl 04.30, då vaknade hon och hade jag gett henne nappen hade hon bara somnat om men mina bröst var stenhårda Oo Så hon fick äta lite och sen så somnade hon vidare :) Fick dock gå ner och pumpa ur det andra :/ Shit va ont det gjorde!

Men iallafall så var det underbart! Och den nya rutinen verkar verkligen fungera :) Mycket lättare att lägga henne, men vi sa att vi börjar lägga henne senare istället för annars är de så svår att få henne att sova. Så hon läggs vid kl 21 och det verkar ju fungera ^^ Hoppas det håller i sig bara!

Idag så ska jag försöka få tag i Johannes syster Therese, så ska vi färga håret :D Har hela tiden färgat mitt hår svart/mörkbrunt då det passa på mig. Men orkar inte ha de längre! Så himla tråkigt att ha samma hela tiden + blir inte så snyggt när utväxten kommer :/ har ljusbrunt som orginal så ah, det syns liksom. Mja, ska försöka få någon ljusbrun färg tror jag bestämt ^^ Synd att jag måste slakta håret först och blondera det för att sedan lägga i en ljusbrun färg :S Tur att jag har hårinpackning hemma! xD Nej suck, måste verkligen klippa av lite men vill inte de då jag vill ha ännu längre hår och inte klippa av det. Men ska försöka lägga i hårinpackning regelbundet så kanske det ordnar upp sig lite grann :) Synd att det är svårt att hinna med sånt när man är själv med en busig 6-månaders bebis xD



Men nej, nu ska jag försöka hinna duscha av mig medans lillan sover ^^

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0