Tacos!

Igår blev vi bort bjudna till Johannes föräldrar på lite mat :) Riktigt trevligt att få träffa alla :) Olivia tyckte det var kul med, tills hon somnade det vill säga :P Men vi åt tacos iallafall! Och det är ju så smaskigt! Älskar mat med lite kryddor i. Indiskt, mexicanskt, thai etc etc :P Så mmmm! TACOS <3

Men idag så ska vi handla lite mat :) Har ingenting i kylen eller frysen så det är dags ^^ Men en gräsklippare ska införskaffas med! Mycket viktigt :P Måste klippa våran regnskog här hemma! Så ah, blir än tur i stan idag men egentligen hade jag bara velat vara hemma och ute i trädgården och myst med älsklingarna i solen/skuggan ^^ så himla nice med lite sol igen! Har saknat det verkligen!

Btw så köpte vi en ny mobil eftersom Olivia ätit upp Johannes :P Så ah, vi köpte en sony ericsson Spiro. En ganska oavancerad telefon så fick Johannes min som är betydligt mer avancerad. Jag bryr mig ändå inte så ah, istället för att köpa en dyr tele till Johannes så kunde vi köpa en billig till mig och så kunde han ta min som vi köpte i november förra året. Så den är ju inte gammal liksom! Men nu ska jag titta på lite mer tv medans Olivia sover och johannes duschar :) Sen så ska vi åka iväg och handla.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0