Vet att jag är sämst..

Sämst på att blogga, men what to do? Lägger ju all min tid på min älskade Olivia <3 Men lovar att jag ska försöka bli bättre! Men ah, iallafall så kan de hända att jag får sånna här "blogg-stop" eftersom jag ändå faktiskt har lite av ett liv ;) För mitt liv kretsar ju faktiskt kring min fin-fina dotter :D

Hon är snart 6 månader! Helt insane... snart ett halvår gammal och det känns nästan som hon är helt "ny" :P Men ja! Kul ändå för man kan ju göra lite mer nu när hon är lite större :) 
Olivia har ätit välling för första gången! först så var hon inte alls sugen och bara skrek när jag försökte ge henne. Min mamma försökte också men det gick inte heller. Det var inte förrens Johannes kom hem och försökte som det var inga problem alls! Hon bara tog flaskan och drack upp! så ah, jag luktar väl annan mat och därför ville hon inte ha flaskan när jag försökte ge henne och min mamma, ja hon är ju inte mamma eller pappa och då kan ju Olivia vara lite envis och inte "gilla" den personen :P 

Spenderade iallafall dagen hos mamma igår och det var sköööönt. Blir ju faktiskt knäpp av att bara vara hemma med Olivia hela dagarna Oo Jo visst är det väl kul att kunna vara hemma med min dotter och se henne utvecklas och hjälpa henne, men jag vill gärna gör de sakerna på olika ställen xD Inte bara hemma :P Men men! Det blir nog bra ;) Var som sagt hemma hos henne och hjälpte henne göra taco-paj och byta gardiner :) Spelade lite gitarr och sjöng med lillasyster också ^^

Men nu ska jag nog gå och byta bajsblöja :S Misstänker att det kan en suprise i den :P Hon har pruttat och tryckt på ett tag och nu har hon helt plötsligt slutat så ja.. Det bådar inte gott ;)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0