Vilken dag!

Oj vilken dag! Har egentligen inte gjort så mycket men hela dagen har gått! Vi var iallafall i stan och skulle införskaffa oss en ny bilbarnstol då Olivia har åkt i sin babystol och hon har blivit lite stor för den. Så ja, nu har hon en stol för stora flickor ;) Men tror vi vart i varenda affär för att jämnföra och hitta billiga men säkra bilstolar. Men suck säger jag bara... Svindyrt! Men tillslut hittade vi en som verkade stabil och säker för hyfsat vettigt pris.. (Fortfarande bajs dyrt men mja, bättre än vissa andra) Det blev inköpt på harald nyborg! Bästa affären ever! Dom har allt! Haha våran tvättmaskin är köpt där och den funkar as bra fortfarande! Nej bra kvalité och bra priser där :)

Men efter vi köpt den så skulle vi leta efter sånna där solskydd som man sätter på rutan eftersom det inte är någon suflett eller något på en sån stol. Och jag letade jorden runt -.- tillslut fick vi tag på det på OKQ8. Bilar var de på dom ;) Ända som fanns xD Men passade på att köpa nya solbrillor till mig själv eftersom mina är heeelt väck -.- Hittar dom inte någonstanns! :/ Och dom är bara bäst! Svin bra och köpta i Spanien så kommer ju inte direkt kunna köpa sånna igen :( Buhu buhu.. men de jag köpte var snygga och så men de va inte lika bra. "svart" nyans blir det på allt medans de andra hade en brun aktig nyans när man har på sig dom.

Jaja de duger :P Men nu ska jag försöka få bebis att sova!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0