BVC imorgon

Imorgon ska vi få se hur stor våran älskling blivit <3 Men idag har Olivia vart gnällig heeela dagen! Suck vad jobbigt det har varit! Där emot när Johannes slutade jobbet så ringde jag upp honom i mobilen och så fick Olivia prata med honom i telen och hon tyckte det var jätte kul xD Hon skrattade och så tittade hon på mig undrande och typ, - Var är pappa då? jag hör honom men ser honom inte. Men ja hon var så söt då! 

Imorgon blir det iallafall stressigt med. Vi ska vara på BVC kl 15.30 och johannes slutar kl 14. Då ska han köpa blöjor med så han är hemma typ kvart i 3 och då är det bara att sätta sig i bilen direkt! Försöka hinna byta kläder också. Jobbigt när det blir så stressigt men om Olivia är lugn och fin imorgon borde jag hinna förbereda allt så det bara är att packa in i bilen medans Johannes byter om snabbt. 

Men det blir bara ett kort inlägg för är grymt trött så ska bara ta det lite lugnt med familjen och sen blir det sova! Blir mer uppdatering imorgon när vi vart på BVC om vikt etc :) Och just det! Stackarn ska ju vaccineras för andra gången med :/ Usch och fy! blir att stålsätta sig bara och hoppas att det går lika bra som förra gången. Då gick det ju väldigt fort med att trösta henne ^^

Jaja, ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0