Gud så stolt jag är!

Så nu har vi vart på BVC. Guud så stolt jag är över min älskling! Hon blev så klart ledsen när de satta sprutorna men så fort jag fick ta upp henne blev hon helt tyst :D *ler* helt super jätte duktig var hon! Men så klart tog vi vikt, längd och huvudomfång som vanligt och min flicka har blivi stor ;)

Vikt: 7474g
Längd: 64cm
Huvudomfång: 43,2

Men nu idag blir det bara lugn och ro eftersom vi inte vet om hon kommer få några biverkningar nu. Men iallafall så tog vi upp det här med att hon har börjat sova så himla oroligt så då fick vi en broshyr med lite tips på vad man kan göra nu. Men hon är ju tydligen i den åldern då de tar inte så mycket intryck att de kan av den anledningen sova dåligt. Men men, jag har läst igenom den så idag ska vi börja med en annan kvälls rutin som förhoppningsvis kommer fungera bättre :D Vet att det kommer ta ett tag men vi får väl se ;) Förhoppningsvis så blir det bättre nu!

Fortfarande helt igen geggad i huvudet och Johannes var likadan så ja det blir nog en tidigt kväll för oss nu xD Och en helvetes natt eftersom vi ska börja med det nya, vilket innefattar att försöka få henne att inte äta något på natten (ända sättet att få henne somna om är att mata henne) så inatt kommer det nog bli mycket gå runt och vara skit trött! Men så får de blir! ska testa att om hon vaknar och det gått mer än 3 timmar sen förra gången så ska jag testa att byta blöjan först och se om det kanske fungarar att bara byta den och sedan lägga ner henne igen. Vill att hon ska somna i sin säng in i min famn eftersom då kunde jag ju lika gärna matat henne. Men jaja får väl se om det kommer fungera. Eller ah, det måste de för fungerar inte att vakna heeela tiden på natten. Det är ju bara Olivia som kan sova på dagen sen liksom :P

Men nej nu ska jag gå och kolla till älsklingarna och se vad de har för sig! 
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0