Hahahaha!

Hade en dålig natt i natt men morgonen förgylldes när även Johannes fick känna av vreden från Olivia ;) Hon var grinig så hon satt i knät på honom och då passade hon på att bajsa så det hamnade i hela blöjan och, till det bästa, Johannes knä XD HAhahaha på honom! han skrattar åt när Olivia har bajsat på mig när hon var mindre så detta var bara bäst ^^

Men ah, jag och Johannes gjorde typ inget igår och kommer inte göra något idag ;) Leage of Ledgens har världs tunering och den hålls på Dreamhack här i Sverige men sverige har inget eget lag med xD Vi var för dåliga :P Men ialalfall vi tittar på streamen över internet så ah, det kommer vi göra idag med ^^

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Hur är det med er? Har febern gett med sig? Hoppas det :)

Gran canaria var okej, men inget ställe jag tror att jag kommer att åka tillbaka till. jag är inte så imponerad av Spanien. Har varit på fler spanska öar och dom är lite tråkiga och opersonliga tycker jag. Mysfaktorn saknas liksom... På det viset är Grekland mycket finare :)

Rullar allt på hos er annars då? Vad är det för nya sovrutiner ni försöker få till?

Ha en bra dag.

Kram

2011-06-19 @ 15:55:13
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Susann Granstedt

Hej hej vad intressant din blogg verkar. lär definitivt läsa på din blogg igen. =P Hoppas du har en bra vardag ;)

2011-07-01 @ 14:10:00
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0