Inte på topp.

Idag är ingen här i familjen direkt på topp. Olivia är små febrig och lite hängig och när jag skulle ge henne alvedon, ja då hittar jag inget mått hemma -.- Så nu ska johannes in på apoteket påvägen hem från jobbet och kolla om de har. Annars så hade vi än skräp natt. Inte så konstigt med en bebis som inte mår bra och magen gruglade på hela natten. Iallafall har hon halv sovit sen kl 19 igår kväll till kl 10 imorses och nu ligger hon här igen och har nästan somnat :/ Stackars lill-fis </3 

Vi små började med den nya rutinen för kvällen och natten. Inte för att det blev så bra eftersom de blev så konstig timing med trött bebis och matning liiite för tidigt. Hon åt kl 18 och var trött efter det när hon brukar somna vid kl 20. Jaja det blev som de blev och slutade med att johannes gick med henne på armarna tills hon somnade xD Hahah diciplin ;) Men vad kan man säga? Hon mår ju inte bra och då får man släppa lite på det! Snarare jag och Johannes som lider av att hon inte sover isträck på nätterna eftersom hon verkar lika glad och nöjd annars ändå på dagen/morgonen :P 

Idag blir det ingenting att göra. Bara klappa på bebis och mysa ner oss till någon film eller något! Måste dock få iväg lite papper med posten och så med så om älsklingen inte är allt för dålig sen så får vi ta oss en promenad till brevlådan i regnet :/ Tur hon kan sitta i sin vagn och slippa regn och blåst medans hennes stackars mamma får stå ut och säkert bli sjuk hon med -.- Mja så kan de vara! 
Annars känner jag att jag har noll ork för hela helgen! Vill bara att hela den här månaden ska ta slut någon gång och så en ny! Men det är väl vädret som gör denna "livs-ångets" inget kul när de är så dåligt väder. Man vill bara vara inne då och de är ju en lögn i sig eftersom det är ut jag vill men inte i regnet liksom. xP

Haha nä nu har jag mytat färdigt och ska sluta. Lovar. (A)



Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0