Musik i magen <3

På min facebook är jag med i MAM-gruppen. Där ställde de frågan "Musiken är ett gränsöverskridande språk/sprog, många sjunger och spelar musik för sitt barn redan när det ligger i magen/maven och när den lille fötts, känns sånger, musik och föräldrarnas röst/stemme igen. Sjöng eller spelade du någon speciell musik under graviditeten?"
Och börjar då tänka på min fina älskling hur hon bara är alldeles för go! Varje gång jag börjar spela och sjunga eller sätter på något på datorn blir hon helt tyst och bara lyssnar! <3 Och ibland som alldeles nyss, om hon är lite trött så myser hon ner sig i sin filt och ligger och lyssnar tills hon somnar. Usch hon är för söt! vet inte vad jag skga göra! Vill bara äta upp henne så fin hon är min älskling! <3 Hoppas hon tycker om musik lika mycket som mig sen när hon blir större :) 

På tal om musik! Jag älskar raspiga röster. Det är så himla fint, men nu har jag hittat en kille som slår alla med hästlängder! han är norsk btw ^^ Men ah, han heter Alejandro Fuentes och ja han är bäst!



Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Är din rygg bättre nu då?

Jag vet redan att jag har en sned ryggröd (Har en liten böj på den). Och därför har jag ju alltid levt med ryggproblem. Men aldrig så här - aldrig ont i själva ryggraden. Jag brukar ha ont på grund av värk i muskulaturen eller knutar mellan skulderbladen eller något sånt, men aldrig värk i ryggraden. Känns som att jag fått en smäll och 1 dm av ryggraden i mitten skulle vara ett stort blåmärke...mysko!

Jag får nog lov att kolla upp det. Min sambo var också rädd för att det kunde vara början till diskbråck eller nåt sånt otrevligt.

Hur är det med er annars?

Är allt fint med söta lilla Olivia? Hur klarar hon av värmen?

2011-06-13 @ 17:33:55
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0