Oh no i dident!

Yes jag har haft ett lite blogg uppehåll! Har egentligen haft massa saker jag velat skriva om men samtidigt har jag inte orkat! Nej jag har bara myst och vart med min lilla familj istället :) 

Eftersom vi bor i västragötaland så har vi haft Klass 1 varning för åska ett tag nu vilket var förstående! Igår så hade vi 31 grader ute i skuggan. Alltså det gick inte att vara ute! Kvavt och 31 grader! Inomhus hade vi 27, med AC´n på max :/ Det var helt sinnessjukt! stackars Olivia var jätte gnällig och ledsen igår men det är ju inte så konstigt eftersom hon tyckte det var varmt :/ Gjorde allt vi kunde för att hon skulle vara sval. Men men åskan kom aldrig under dagen och när det sedan på kvällen sjönk till 25 ungefär så gick vi och lade oss med fönstet helt öppet. Olivia hade lyckats somna igen då så då passade vi också på. Men då vaknar jag mitt i natten av att det låter en massa. Jovisst, då hade himlen öppnat sig och det var typ 3-4 blixtrar på himlen samtidigt hela tiden så det brakade och lät från åskmolnen plus att det störtregnade på vårat plåttak -.- Ja så smatter sa det bara! Men Olivia och Johannes, då sten-sov! Inte en suck i världen att de vaknade i detta oljud! Men fick sparkat upp Johannes så han fick springa ner och dra ur tv´n och så.

Jag trodde ju att det skulle vara tillräckligt men icke. Idag är det jätte kvavt, inte lika varmt dock, och 23 grader ute, and still rising! Så vem vet, hoppas dock att det brakar loss igen så det för en gångs skull blir färdigt med detta väder -.- Suck suck. Men gräsmattan frodas! :P 

Johannes har börjat springa varje dag inför kraft provet, vilket innebär att jag, Olivia och Chayenne går den rundan medans Johannes springer den 2 ggr :)



Älsklingarna när vi ska gå bort till slingan ^^





Min lilla busunge <3 Nej nu ska jag försöka få bebisen att sova lite eftersom hon är jätte trött och gnällig! Så får väl se till att uppdatera senare eller imorgon :) Lovar att jag ska bli lite bättre iallafall!

Och på tal om inget, Älskar dig Johannes! Idag har vi varit förlovade i 3 år och livet kan knappt bli bättre! <3 Älskar dig <3

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Amelie

Se där ja. :P Vi har samma förlovningsdag alltså? :) Stefan och jag har vart förlovade i fyra år idag. =)

2011-06-07 @ 21:39:09
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0