Rekord!

Igår slog Olivia rekord i att sova isträck! Hon sov 7-8 tim i sträck innan hon vaknade och ville äta <3 Guuud så duktigt av henne! Tror de kan vara så att hon får sova för mycket på dagen annars och igår sov hon inte så mycket så idag ska jag försöka hålla henne vaken och sysselsatt länge så hon är vaken en massa. Underbart var det iallafall! däremot var det mindre kul att hon vaknade kl 5 och ville gå upp sen dock Oo Men hon låg och pratade, busade och små sov i sin säng till kl 7 innan Johannes gick upp med henne :) Iallafall känns det super!

Men Johannes jobbar eftermiddag denna veckan vilket är tråkigast i hela världen :/ Fast förhoppningsvis är Olivia på bra humör så hon kan sitta i sin gåstol medans jag städar och sådant idag. Men annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Grymt tråkigt idag :(

Är såååå sugen på att åka till gbg slottsparken någon dag. Längesen jag var där plus att jag tror Olivia skulle tycka det var roligt att få kolla på lite djur och komma ut :) Åka dit och fika med familjen ^^ Ja det får jag allt ta och fixa någon gång framöver!

Idag ska Olivia få pröva lite mer "avancerade" smakportioner! Idag blir det köttfärssås och spaghetti :P haha Johannes älskar den rätten så han sa att han blir mycket besviken om hon inte gillar det som sin mamma ;) Haha kommer bli så roligt :P Johannes ska provsmaka först också. Det var viktigt :P Kommer bli kul att se :)

nej nu ska jag försöka få ordning på mig själv,
Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad skönt att hon sov så länge :) <det är så underbart när dom börjar sova "riktigt" och man får vakna och känna sig utsövd.

Vi hade sådan otrolig tur med Melody hon sov hela nätter från hon var 2-3 månader tror jag... Så vi har nog varit lite bortskämda med att få sova i vår familj :) Skönt!!!



Jag är inte så jätteförtjust i de grekiska öarna heller men de är mycket bättre än de spanska öarna jag besökt.

Jag föredrar Asien helt klart. Där har jag mitt hjärta :) Hoppas att jag ska kunna ta med mig Melody till Thailand i vinter...men det får vi se!

Ska du åka tillbaka till Spanien då? till "din" stad?

2011-06-20 @ 11:19:39
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

jag tror visst ni kan åka till Japan med Olivia. Man får anpassa sina aktiviteter lite bara :)

Thailand är fint vädermässigt. Jag skulle nog välja att åka mellan november och januari... I mars och april börjar det bli så otroligt varmt (läs hett) där nere så då blir det nog olidligt för små barn...

Jag funderar på att åka i januari med Melody. Men vi får se...

2011-06-20 @ 15:58:58
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

hej hej



Har ni haft en bra midsommarhelg?

Hoppas det.

Kram kram

2011-06-27 @ 12:43:37
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0