Snart bär det iväg!

Johannes slutade jobbet för 15min sen och är påväg hem. Är så trött idag, orkar inte göra någonting hela hjärnan känns som den har geggat ihop helt! Huvudvärk har jag haft hela dagen och bebisen har varit lite blandad. Antar att hon egentligen vart rätt glad men de där stunderna när hon vill ha mat så blir så helt plötslit suuuper gnällig och det känns som att hon gnäller i 200år fasten det bara är 1 min typ och sedan får hon ju mat? Jaja helt degig iallafall!

Men BVC snart då! Stackaren ska få spruta idag :/ Men det ska bli kul att se vad hon väger och hur lång hon är! Vi gissar på runt 7500g.. Usch 7500 xD Haha vad stor hon börjar blir! Inga 3165g längre :P Mer än fördubblats viktmässigt! Helt tokigt, som vi säger till Olivia ;) Jaja vi får se vad vågen visar :P

Iallafall så har jag pallat mig ut med Olivia i vagnen och gått en promenad med lollo :) Skönt att få komma ut med en tjejkompis och prata lite skit ;) Super väder var det ju också så lite färg skadar ju inte heller ^^ usch hade vart skönt med lite time-off från hemma. Bara dra ut med ett par vänner och fika lite i stan och prata strunt! Bara tjejer och bebisar ;) Mja får styra upp något sådant någon gång för jag avlider ju hemma alltså! Inget fel med att vara hemma med mina två underbara älsklingar men det blir lite tråkigt i längden! Hade velat haft något att göra dagligen förutom lill-fisen.

Men nu ska jag ringa Johannes och kolla var han är och sedan göra ordning mig och bebis för BVC ^^ (Som förövrigt är gnällig för att hon är trött. Tur vi ska åka bil snart då)

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0