Studenten!

Idag har det varit en massa studentfirande! Vi började morgonen med att Olivia "väcker" oss kl 07.30 men jag sov vidare eftersom Johannes satta Olivia i knät framför datorn och spelade lite, vilket Olivia tyckte var väldigt roligt imorses tydligen :P



Iallafall väckte Johannes mig försent så vi fick stressa delux för att komma iväg. Mitt i stressen så var det ju självklart oundvikligt att vi inte skulle glömma något. Sagt och gjort, både koftan, filten och regnskyddet till vagnen glömde vi -.-' Så när vi kom dit så var ju johannes bonus mormor guld värd alltså! Vi fick en jätte mysig filt hon hade i bilen som vi kunde lägga över Olivia :) Men vagnen blev ju blöt -.- Så hoppas den inte får några fläckar på sig nu eller blir flammig :/

Iallafall så var det ju Simon som vi väntade på som skulle springa ut :) Vi hann allt dit i tid med typ 2-3min marginal :P Så det var ju "lungt" ;)





Så efter att tagit några bilder, grattat och blivit blöta så bar det av hemåt igen! Väl hemma så gjorde vi lite mat, städade lite och fick Olivia att sova innan vi skulle hem till Frida som också tagit studenten :) tyvärr så hann vi inte titta på deras utsläpp eftersom vi fick ju prioritera Simon som faktiskt är släkt ^^ Men eftersom Simon studentmottagning är imorgon istället så gick vi på Fridas :D

Vi bjöds på jätte god mat och underbar efterätt! haha och Olivia charmade alla! Hon skrattade och busade med alla och smakade lite på Fridas saker hon fått runt halsen ;) Fanns en rosa maracas som var super kul tycket hon ;)









Ja en riktigt great day har de varit! Sjukt trötta är vi alla tre nu! Men ja imorgon blir det mer! Då bär det av hem till Johannes föräldrar för att fira, en antagligen bakfull, Simon :) Nu ska jag försöka lägga Olivia igen som bestämde sig för att vakna och inte alls sova = Övertrött delux.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0