Bebis-träff!

Igår så var det meningen att Ida med syster och son skulle komma hem till oss och titta på lilla Olivia. Men samtidigt ringde Jessica och Johan så de kom också över med Alice ^^ Så då blev det lite bebis kalas xD Synd på att det var så sent, de va ju trötta allihop.

Men iallafall tyckte Olivia att det var jätte kul att titta på Alice! Hon och Jessica var kanon kul ;) Bara storflinade xD Lite synd på att när kasper kom så var Olivia jätte trött och orkade inte bry sig mer. Men sova! Det skulle hon icke!
Lite kul dock att se Alice och Kasper ihop. Alice är 6 månader och Kasper 7, men Alice är knappt hälften så stor som honom! Och Olivia var nästan lika stor som lilla Alice :P Men men det växer hon ikapp :) Men tycker fortfarande att Alice är så himla söt! Riktigt litet charmtroll! Men hon visste inte riktigt vad hon skulle tycka om Olivia, hon satt ju bara där och flinade :P Kunde liksom inte göra något och Alice ville ju känna och leka.

Men kul var det igår iallafall! Får gör om det någon gång lite mer mitt på dagen när alla små barn är vakna ;) Btw så har även jessica och johan skaffat en sån bil jag vill ha :( En nyare saab 9-3 kombi. Jaja, får väl drömma ett tag till ;)

Aaaannars så var det fittisdagen igår. Inga semlor åt jag och vet inte om jag kommer göra det heller xD Ända gången jag äter det är när någon bjuder. Tycker semlor är överskattade! såå gott är det verkligen inte. Bröd med grädde liksom? Oo Annars hände det inte mycket annat igår. Johannes var iväg och jobbade lite så jag och Olivia var ensama hemma och det var skööönt :D Olivia sov bara så jag fick mest lite egen tid :)

Här kommer lite bilder på kläderna som jag, mamma, Jennifer och Olivia var och handlade för ett par dagar sen :) Som sagt, svårt att låta bli att handla när man ser så mycket fint! <3


    

    

    

Den sista är dock från Ida Co. :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Gud vilken fin mössa! Vart har du köpt den? =)

Jag drömmer också om en saab. Fast en 95 kombi har jag kärat ner mig i... :P

2011-03-09 @ 15:50:44
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Tinkelbell

HM är den köpt på :)

2011-03-09 @ 16:53:14
URL: http://tinkels.blogg.se/
Postat av: My

Ååh den jeansklänningen såg jag på en liten flicka för några veckor och tycker den är ursöt, har letat efter den sen dess. Vill verkligen ha den till min dotter :)

Vart har du köpt den?

2011-03-17 @ 21:53:03
URL: http://mammamy.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0