bra morgon - not.

Äskligen vaknade kl 6, åt och sen skrek :) Och skrek lite till och lite till! Inte kunde man få henne att somna fasten hon var jätte trött. Så Johannes fick gå upp och gå runt med henne, sittandes framåt. Då var hon rätt nöjd. Eller tyst iallafall :P Jag sov vidare eftersom de kändes som någon slängt in mig i en vägg. Så trött var jag! Han fick ju till och med sova middag igår så det förtjänar jag ;) Men nu är hon go och glad! Han fick henne att somna en liten stund förut. Så kanske sover en massa idag! Eller så blir det helt tvärt om bara för att xP
Fredag annars. Ingen större skillnad för min del xD Fredag - måndag, samma sak men olika på tv´n typ ;) Så är det att vara småbarns förälder :P Men det gör inte mig något faktiskt :) Måste erkänna att jag inte saknar att kunna gå ut när jag vill etc. Så roligt är det inte och har allt kul iallafall :P Men nu ska älskligen äta ^^
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0