Bröstpump

Såg att MAM sökte testpersoner till deras nya bröstpump :) Jag hade tur och hann mejla och anmäla mig! Så ska bli kul om vi blir uttagna och får pröva den! 31min efter de hade lagt ut inlägget om att de sökte testpersoner så tog de tillbaka det och sa att de hade fått in tillräckligt med mejl :P Så nu hoppas vi ;) Hade vart så skönt! :O Kunna pumpa ur lite och ha med sig typ på dopet sen och om man vill åka till gbg eller något där det är lång resetid! Vet iallafall vilket tid på dygnet jag ska pumpa! På natten! Guuud dom är hårda som sten! + att hon inte tömmer dom helt utan måste suga 2 ggr på samma bröst eftersom det finns förmycket i dom på natten. Så om jag någongång kommer få mjölkstockning så är det pga natten!
ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0