BVC och Drömmar!

Imorgon ska vi in till BVC för våran första riktiga Läkarkontroll :) ska bli spännande att se om läkaren också tycker hon ligger lite före i utveckligen! Ska bli kul att kolla hur mycket hon gått upp på 1 vecka nu med ;) Annars har jag blivit nojjig att hon ska bli en sån där jääätte tjock bebis som inte kommer kunna lära sig gå tidigt bara för att hon är för tjock så hon inte orkar eller något eftersom hon går upp så mycket i vikt så fort :P Vet att det är bra och jag är bara löjlig eftersom hon inte kan få för mycket bröstmjölk, men ändå! :P

Våran älskling har börjat drömma en massa nu med! :D Jätte kul fast jag visste inte att hon drömmde förrens typ nu när en kompis till mig sa att hon drömmer xD trott de va magknip när hon helt plötsligt börja gråta när hon sov för att bara göra det någon sekund och sen somna om :P Så ja, hon drömmer väl att hon tappar nappen när hon gör så xD Så lite kul iallafall :)

Men nu ska jag fortsätta titta på tv :) House börjar snart! Älskar den serien! Dock skrämande när vi fof bodde i lägenheten och jag hade tittat maaaassa på house och eftersom jag går och pratar i sömnen, hade jag gått upp och satt mig i soffan i vardagsrummet och sa att vi måste vänta på Cuddy. (En karaktär i seien) För att sedan vakna samtidigt som jag säger det och inse vad jag höll på med xD Då kan man snacka om att sett för mycket på något när ens undermedvetna "tänker" på det xP

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0