Handla dop grejer!

Yes idag åker vi och handlar dop saker! Skulle gjort det imorgon men insåg då att det blir fullt ös hela helgen och det orkar jag inte ´-.- Så vi handlar nu istället! :) Annars hade de blivit:

- Fredag handla
- Lördag baka tårtor och duka iordning församlingshemmet
- söndag dop

Så vi handlar idag! Nu på morgonen var fisen lite grinig. Inte så konstigt dock eftersom jag nu har bytt 2 överfyllda bajsblöjor inom loppet av 10 min och ska byta en nu igen men hon trcker ju på fortfarande så väntar liiiite :P Så det inte ska behöva bli en fjärde sen Oo 

Men ska ju baka tårtorna själv och ska försöka mig på prinsses tårtor! :O Jag är duktig på att göra tårtor annars men prinsses är ju lite drygare eftersom grädden ska forma och sen så ska man få på marzipanen utan att trycka ut grädde igen. Suck suck. Får väl se hur det går :P Men blir nog bra ;)

Hade super huvudvärk igår och mådde skit illa. Fick gå coh lägga mig jätte tidigt och sova bara. Försvann ju då men shit vad jobbigt de va :/ Antagligen för att jag var så himla trött och vi var tvugna att gå upp tidigt för att vi skulle ha dopmöte med prästen. det hade vi också btw och vi fick lite nycklar och papper m.m. Olivia fick också en skiva av honom :) Men nice att ha en präst som man känner! Han är lite roligare att lyssna på i kyrkan också. suck på vissa alltså! :O Kommer ihåg på Konfan, man avled ju ibland alltså!

Men ska blir spännande på söndag att se vad lill-fisen hittar på ;) Hoppas innerligt att hon låter bli att bajsa mitt under allt så man måste springa och byta och sen skynda in så man inte missar när vi ska gå upp och hon liksom for real ska döpas xD Haha hade inte förvånat mig iallafall :P

Men nu verkar min älskling vara "färdig" ;) Hon ligger och pratar nu istället så.. Blöjbyte here we come! :P

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Sv: Vi tänkte tagit med sele först eftersom att det hade vari smidigast men sen kom jag på att om William vill sova är det nästan bekvämast för honom att sova i vagnen så vi tog med vagnen.



Det funkade bra när han sov, men när han var vaken ville han helst att någon skulle bära på honom så han kunde se sig omkring.. så såhär i efterhand tycker jag nog att det är smart att ta med sig både vagn och sele. Selen tar ju inte så stor plats så den kan man ju förvara under vagnen när man inte behöver den. :)

2011-04-01 @ 23:00:59
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0