Noll ork!

Blä känner att jag inte orkat göra något på hur länge som helst. Men idag! Då ska vi byta sovrum så det ska bli att flytta möbler. Vi ska nämligen ta det som vi gjorde till barnrum till sovrum eftersom det är mer flickiga färger i vårat nuvarande sovrum än barnrummet. Plus att vårat sovrum är liiite större än det andra så då får hon lite mer plats sen när hon kommer börja ligga och leka med saker på golvet. Det är även söderläge på det sovrummet så solen lyser så fint in och jag tror man får lyckligare barn om dom får ha mycket ljus i deras rum ;P *Bullshit - i know ;)* Men det blir varmare och skönare där inne än det andra som är mittemot och aldrig har solen in i rummet. Så om jag får vinterdeprission nu i sommar så vet alla varför! Jag har bytt sovrum till ett med norrläge xDMen annars idag ska jag försöka skynda på svärföräldrarna att vi vill låna hästtransporten så vi kan fylla den med skit så Johannes kan åka iväg och slänga det :) Ska även försöka ta bort allt annat som ligger i trädgården och slänga det som inte ska vara kvar och sen flytta iordning takpannor m.m som står och fortfarande ska vara kvar.
Så nu ska det bli vårstädning delux :P Annars är jag sugen på att möblera om vardagsrummet! :O Vet inte hur dock eftersom jag vill fortfarande ha mycket golvyta men vi har ju stora fönster som tar upp nästan hela ena väggen och på andra långsidan så är det ju dörröppningar. Har ju också vedspisen att ta hänsyn till. Men men, får spåna vidare i detta! Annars så vill jag byta gardiner! Tror det kan göra mycket :) Känns nog lite nyare om man får bytt dom.
Vill också ha ny färg i köket. Eller ah, ett helt nytt kök hade vart något :) meeen det får allt vänta ett par år! Ungefär tills man blir så där sanslöst rik som man drömmer om ;) då ska jag ha ett fullutrustat med alla onödiga extra saker som finns, marbodal kök :D I ek! Mycket viktigt ;P Men som sagt det kommer dröja ^^
Bebisen har vart lite trött och gnällig nu eftersom hon varit vaken ända sen imorses och inte sovit något än! Så försöker få henne att somna vilket är lättare sagt än gjort! Annars är hon snäll nu. Vaken men har precis ätit så hon är nöjd ;) Ska dock ut och gå med henne lite idag i det fina, men blåsiga!, vädret :)
Så idag blir det fullt ös! Vilket känns lite skönt ändå. Få lite saker gjort. Men hade vart super nice om vi fick hit hästtransporten så man hade kunnat börja lassa in skit i den! Så detta är dagsordningen.
Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Amelie

Härligt med omväxling på saker och ting hemmma! JAg vill också möblera om och ha mig men det går dåligt i våran lilla längenhet XD

2011-03-23 @ 09:03:25
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0