Rensning

Rensade ut facebook vänner listan. Det är skrämande hur många som fanns med där som man inte känner :O Eller ens har någon aning om vilka dom är och hur dom hamnade på min vänner lista. Sen så var ca 70% från något arab talande land så kunde inte ens läsa på deras sida. 28% var från England/skottland/irland och de sista 2% var svenskar.

Men nu är det utrensat och det känns bra :) Kanske slipper lite "skräp" på loggen nu :P
Annars så hade jag sjukt mycket vänner kvar på min lista! Dock känner/vet jag vilka alla är nu :P Så det är ju okej att ha 217 vänner ;) Men for real, jag vet vilka alla är och kan säga något om dom! Som typ vart dom är ifrån eller hur jag känner dom etc.

Men nu ska jag sova! Fisen sover redan och jag är jätte trött ^^

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0