Sova på mage!

Min lilla älskling bara sover och sover :/ Jag blir orolig medans johannes hela tiden säger till mig att jag bara oroar mig i onödan. Men men, får väl se! Iallafall så tvingas våran älskling nu ligga en stund på magen varje dag för att öva nackmusklerna och ryggen lite :) Detta är inte uppskattat av älsklingen utan hon brukar gå med på det typ 1-2 min sen så början hon skrika och blir jätte förbannad :P Då brukar jag vända tillbaka henne, stackarn ^^
Men för att späda på min oro om att hon håller på att bli sjuk, så sover hon på mage! :O Igår och idag, när jag la henne på magen så somnade hon bara om! :/ Men men, får väl se vad som händer med henne!

Igår så var Per här hela dagen eftersom han ville träffa lilla Olivia lite mer på dagen när hon är lite mer vaken! Eller ah, nu var hon ju inte de ändå. Fast en liten stund under dagen var hon allt vaken! Och då tittade hon och skrattade när hon var med Per :) Han var mycket uppskattad och rolig tycket hon :D Sedan när hon somnade om så spenderade vi dagen med att spela i princip. Finns inte så mycket man kan eller orkar göra när man har älsklingen. Så att sitta vid datorn tills hon vaknar är typ det bästa alternativet eftersom det ändå bara går skräp på tv'n -.-

Annars idag så ska vi väl åka upp till den stora staden Trollhättan!... stor - Not! Men iallafall! Åka upp dit lite. ringa runt med massa viktiga samtal och sådan skit ^^ Se till att få ordning på dopklänningen, prata med försäkringsbolaget om den nya bilen etc. Men är så himla trött! Inatt så bytte jag 4 bajsblöjor! 4!!! Om vi har tur så blir det 1 i vanliga fall. Men nej du! Inatt så var det kalas i magen. Så blev inte mycket sova för min del eftersom det också betyder att hon hade ont i magen. Så efter kl 4 imorses så var det fullt ös hela tiden! Sov typ 1 halvtimme imellan kaosen fram till kl 7 sen så var det 10 min här och 10 där :/ men så är det! Sen så somnade hon om så vi kunde ligga och dra oss fram till kl 10 ungefär :)
Stackars Johannes jobbade lite i natt med utan att sovit någonting innan, så han var trött ;) Men nu ska jag spela lite till och sedan laga mat, göra nytta etc :)

Ciao ciao                              

                                  
                                                              Hon somnade kort efter detta.

                                   
                                                       Annars gillar hon sitt gym nuförtiden :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0