Torka.

orkar inte blogga så himla mycket just nu. Mycket som händer på dagarna och ja, orkar helt enkelt inte :) Meeen kommer allt uppdatera rätt ofta ;) Bara inte varje dag! Iallafall så var de melodifestivalen alldeles nyss. Fel låt vann enligt min mening! Hade hellre lyssnat på In the Clube tvåtusen gånger! Men helst ville jag att Nicke Borg skulle vinna såklart :) Men men, sådant är livet!

Var på BVC i torsdags och det är en stor tjej jag har ;)

vikt: 4980g
längd: 56,5 cm
huvudmått: 39cm

Så min flicka väger 5 kg nu! Stooor tjej ;) På onsdag ska vi dit igen för läkarkontroll :) De ska kolla reflektionen i ögonen etc. Massa saker som jag inte fatta xD Men ska väl bli bra!

har köpt ny bil med :D Så nu ska Audi skrället få ruttna :) Eller, ah, Johannes pappa ska greja med den lite och sen så ska han sälja den. Vi har istället köpt en Mishubishi igen. En Spacestar. Lite större utan att vara jätte stor bil. Alldeles lagom helt enkelt :D Gillar den stort ^^ Silver färgad är den.

Men annars så har det väl hänt allt och inget! Stackars lill-fis tvingas ligga en stund på magen varje dag nu för att träna nackmusklerna! Hon tycker verkligen inte om det :/ Men det är bra för henne så hon får ligga där tills hon blir jätte arg. Då vänder vi henne och så får hon ligga på rygg istället som hon vill helst göra :P Hon har börjat tycka babygymet är liiiiite roligare. men inte mycket ! :P

Dum lite tjej hade vi ikväll dock. Hon ville inte sova fasten hon var övertrött redan vid kl 18. Men hon somnade inte förrens kl 20.00-20.30 :/ Men nu sover älsklingen och förhoppningsvis, länge inatt :D Men men, nu ska jag sova så ni får ha det bra!

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hur gammal är hon nu lilla tjejen? =)

2011-03-13 @ 12:45:36
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Tinkelbell

Hon är 8 veckor ^^ blir 2 månader den 19 :)

2011-03-13 @ 13:58:40
URL: http://tinkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0