Zumba!

Igår så prövade jag zumba för första gången med min syster! Grymt kul :D Fast man blev as trött och svettig men de va riktigt skönt ;) Annars så sa vi det att det hade vart as kul att filma när man göra det nu i början xD Man kan ju inte stegen riktigt så det ser nog inte ut som dans utan snarare som ett par apor som hoppar runt och svettas :P haha nej, det va kul iallafall. Skönt att inte behöva åka iväg heller utan man kan göra det i vardags rummet framför tv'n och sen om det skulle vara något akut med fisen är det bara att trycka på paus knappen :) Nej ikväll är det dags igen! igår höll vi på 1 timme men då körde vi basic stegen också så nu ska jag nog hoppa på work-outen direkt så man kör lite mer intensivt hela timme :) Hade ingen träningsvärk idag som jag trodde jag skulle få. Men vågar inte köra längre heller eftersom då kommer jag säkert inte kunna gå imorgon istället xD Men lite längre kanske ;) Vill ju veta hur hårt jag kan köra :D

Men innan det, på dagen, så var vi också på tippen och slängde lite skräp :D Fyllde en hästtransport men har fortfarande en full kvar, minst! Sen så ska jag rensa ut skrubben på ovanvåningen med så det kommer bli sjukt mycket xD Blir nog ett par gånger man får åka men det är de värt :) Så himla skönt att veta att man tömt överallt och städat iordning :) Plus att det behövs utrymme sen när fisens saker ska flyttas och bytas ut etc ^^
Men idag har det inte blivit så mycket. Var på en morgon promenad. När vi kom hem så fixade jag iordning grinden där ute till uppfarten eftersom ena halvan var lite trasig. Så nu är det halvt ihop satt iallafall :P Till sommare blir det att byta ut den tror jag allt. Eller iallafall anstränga sig mer och ta ner den och sen göra iordning den innan jag sätter upp den igen.
Efter att fixat där ute gick jag in och bytte lampan i köket och satte upp nya gardiner där inne :) Usch nu vill jag verkligen byta tapeter där inne! :O ser så tråkigt ut med dom, rent ut sagt, fula tapeterna som sitter uppe! Tror hela rummet hade lyfts upp lite om det fanns snygga väggar liksom. Även fast dom nästan är helt täckta med skåp, vitvaror och fönster.
Annars har det inte hänt ett skvatt! Min älsklingar ligger här bredvid mig i sängen och sover. Jag sitter här och har faktiskt lite långtråkigt! :O Brukar aldrig få tid för mig själv och nu när jag har det, ja då har man tråkigt istället xD Suck suck, aldrig är man nöjd :P Men ska väl läsa lite mer i min bok eller spela något spel. Får se vad det blir :)
Om jag fick beskriva min älskling med en bild, så skulle detta vara den <3
Glad och busig bebis!


Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0