Absolut ingenting!

Gud så skönt. Idag har jag gjort nada. Jag har inte damsugit trots att jag borde. Jag lagade inte ens maten idag utan det fick Johanens göra :D Han ringde även till babyproffsen eftersom våran vagn "släpper" på ena sidan ibland när man kör med den :S alltså fästet som håller upp den. Så den ska vi visa upp på söndag så får de fixa den :) Så himla rädd att den ska lossna på båda sidorna, då faller ju hela vagnen ihop :S Men det blir nog bra sen!

Jag har iallafall bara legat och slappat framför datorn, myst lite med fisen och bara tagit det lugnt :) längesen jag gjorde det men det var välbehövligt!
Vi har också idag försökt få Olivia att sova lite mera så hon slipper bli så övertrött på kvällen och det verkar ha givit lite resultat :) Så fort hon verkade grinig och det inte var mat dags så la vi henne i vagnen och puttade fram och tillbaka här inne så hon kunde somna.
Så himla kul! Johannes stog och puttade i evigheter utan att hon somnade förut och sedan när jag puttar och sjunger lite för henne så somnade hon på direkten xD 

Min syster ringde idag med och undrade om jag skulle med och rida lite vilket jag hade velat men det blev så dålig timing så vi ska ta det på fredag istället när hon slutar skolan lite tidigare :) Då får Johannes visa Olivia massa hästar medans jag rider ;) Men ser mycket fram emot detta :D Måste även åka och kolla på hennes nya lägenhet snart! Det hade vart något :)

Men men, nu ska jag fortsätta göra ingeting! :D

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0