BVC

Idag var vi ju på BVC. Innan dess så var vi inne i stan och handlade lite förnödenheter! Olivia fick lite kläder, matbestik i gummi/plast och en kyl leksak. Blev även mat till djuren och oss :) 

Vikt: 6730g
Längd: 62cm
Huvudomfång: 42cm

Längden dippar fortfarande lite men det är ingen fara :) Kort och tjock är hon ;) Haha men idag pratade vi ju smakportioner! Så idag har Olivia ätit mat för första gången! Haha hon ville gärna ha skeden med mat i munnen men sen när hon fått den ja då var det blandade miner xD 









Mja potatis och palsternacka var väl ingen hit :P Haha får se om hon "lär" sig gilla den. Men nästa gång så ska vi nog pröva något med morot i :) Tror de kan gå hem mer! 

Vi har bytt blöjstolek nu! :O 4:or.. Suck va stor hon börjar bli! Men men så är det och hon är så mysig min lilla älskling! <3 Men nu ska jag lägga mig ner och bara ta de lugnt lite! Lägger upp bilder imorgon på kläderna hon fått.

Btw! Bah måste åka tillbaka till H&M någon dag! De hade 3 klänningar som jag bara äääääälskade! Men de fanns bara i 62 :/ Vilket innebär att hon kan ha dom typ max 1 vecka nu innan det är tekniskt omöjligt att få på dom. Så ska tillbaka dit och se om de finns i större storlek snart :) Fanns en super fin sjömans klänning med rött och en matchande mössa till! Måste ha! Om jag får tag i det, då kommer bilder sen! 

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0