Dumma vagn -.-

På söndag ska vi in och visa upp våran vagn för babyproffsen eftersom den släpper i fästet på ena sidan så hela vagnen sackar ihop. Men förut när vi traskade bort till affären för att handla lite. Då var den katastrofal -.- Lossna typ heeeeeela tiden! Sjukt rädd att den ska släppa på båda sidorna när Olivia ligger i :/ Så nu hoppas jag innerligt att de fixar den! Kan liksom inte köra runt med en vagn som krånglar så, Farligt.

Försöker få Olivia att somna nu med så jag och Johannes kan göra lite som vi vill :) men hon vill inte ;) Inte kul att vara vaken liksom :P Inte så lätt att somna när det är så himla ljust ute också. Men men vad ska man göra. Vi puttar henne i vagnen så hon ska komma till ro och förhoppningsvis ska de funka!

Sjuk huvudvärk har jag. Antagligen pga av sömnbristen i 2 dagar nu, speciellt inatt! Men ska ta och dricka lite mer vatten så kanske den försvinner :)



Naw kommer ihåg den här dagen :) Lilla Olivia var så snäll mot hennes stackars mamma som var alldeles ensam med henne själv :) inte gamla där inte bara några veckor! <3 Min lilla snutt!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0