Kalas!

Ah idag fyller min underbara älskling 24år <3 Gammal gubbe nu ;) Iallafall så var Johannes familj här och gav honom presenter och bjöd på Pizza och glass! <3 Så här bjöd inte vi på fika utan de :P Men så det borde va? Det är ju han som fyller år! xD Iallafall så var det riktigt trevligt och Johannes fick massa bra saker! Han hade önskat sig ett par hörlurar (som han fick) Och en bröstpump xD Haha japp, en pump! Det är nämligen såhär att han vill kunna åka iväg på bio eller så med mig ibland och då är de ju super att kunna be mormor komma över och passa Olivia medans hon sover och så om hon vaknar kunna mata henne, så kan vi gå och se på bio och kanske äta något :) Grymt skönt iallafall!

Han fick lite andra saker med men bland dom så fanns det ett frågesportsspel. Frågorna var sådär irriterande svåra. Alltså man kan dom, de finns någonstanns i bakhuvudet men man kom verkligen inte alltid på det! Mja de va halvsvårt men riktigt kul :) Så en sådan omgång hann vi med också. 

När de gäller pizza så äter alltid jag Kebabpizza. Enkelt val för mig men det "senaste" (äter inte pizza hysteriskt ofta) så verkade fisen få ont i magen mer än vanligt efter jag ätit det så idag så valde jag en annan som inte innehåller lök m.m så får vi se om de blir bättre! I sånna fall vet vi ju att hon är känslig för när jag äter mat med lök i :) 

Vi storstädade idag med! Suck va de behövdes! har halvstädat i typ 2000 år nu så fick verkligen damma av allt och flytta i ordning i bokhyllan och så. Stog även och funderade på var jag ska ställa mina böcker som finns i ena bokhyllan. Olivia börjar bli väldigt stark i benen så "snart" kommer hon säkert kunna dra ner saker :P Hon försöker ju krypa när hon ligger på mage. Eller ah, åla är väl mer korrekt + att hon vääldigt snart kommer rulla runt! Hon är så nära hela tiden nu och ligger jämnt på sidan och försöker! Är så himla rädd nu att hon ska skada sig nu när hon viftar omkring så! Men men ^^



Men när vi åt pizza så kunde ju Olivia inte änna ligga på golvet i sin sitter och inte se något. Nej hon satt i sin matstol och åt på tiger och napper :) haha så söt var hon! Hon var med och pratade och tittade på sin farfar och flinade åt honom :P Hon har faktiskt varit riktigt snäll idag! Förutom när jag matade henne förut och hon spydde ner hela mig,henne och soffan. Men men, sånt händer och det är tur att vi ha skinnsoffa :D



ja en bild fick jag ju lägga ut på Birthday-boy. Älskar dig snygging ;) <3

Imorgon ska vi till BVC så då ska vi få se hur våran flicka har vuxit! Stor och tung tror vi. Gissningen hamnar på 6500 ;) Uppdaterar mer om det imorgon! Nu ska jag bara ligga och dö lite i sängen och sen ska jag sooovaaaa :D

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0