Organdonation!

Ja nu har jag vart super redig! Jag har anmält mig som donator efter min död! Donerar alla mina organ och vävnader utom Hornhinnor och Hud. Känns äckligt att de ska ta dom sakerna från mig :S Men ja om jag dör imorgon liksom så gör jag något bra iallafall med min kropp :)

Det var jätte enkelt och tycker alla borde göra det! Jag menar vad spelar det för roll? Är man död så är man och det är väl super att kunna göra något bra efter sin död? :) Om ni vill skriva upp er så kan ni gå in https://app.socialstyrelsen.se/donation/anmaldon.aspx tar ingen tid alls och är super enkelt :) De förklarar allt jätte bra!

Om länken inte funkar; Googla - Organdonation - Och sen går ni in på 1177´s sida. Där länkar det till den riktiga platsen till höger :) Så gå med nu alla människor!

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Good for you!!!

Ska ta mig en funderare på det jag med. Jag har ju ändå ingen nytta av min kropp när jag är död liksom...

Ha en bra dag!

2011-05-19 @ 12:20:20
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0