shit vad ont det gör!

Bah, varit och ridit med syster idag :) skit kul! Synd dock att det känns direkt i knät :/ Nästa gång jag träffar läkaren ska jag be honom boka in titthålsoperation så de kanske kan hitta något mer att fixa till :) 

Märks att hon kände av att inte Jennifer satt i sadeln, för slö var hon ;) fick sitta och smacka huuuur mycket som helst för att få henne att röra sig lite :P Vi hade med oss spö men nja det gick ju efter ett tag ;) Iallafall fick stackars agnes hoppa lite hinder och det tyckte hon var jobbigt :P Men det gick så bra så ^^

Innan vi åkte iväg så sa jag till Johannes, fan jag har glömt något! Men vi åkte ändå och när vi var väl där ja då kom vi ju på vad det var! Kamera fanskapet! Olivia fick ju klappa på Amerikanska mini-hästar :P Haha så roligt och bara började flina när hon klappade på dom xD Men när hon skulle klappa anges såg hon mest förbryllad ut. Hon var lite större och Agnes ville se om hon hade godis så hon fick inte klappa så mycket på henne eftersom hennes händer är typ lika stora som Agnes godis ;) Men hade velat ha bilder på det men de får bli en annan gång! Det var skoj iallafall!

Nu ligger Olivia och pratar med Johannes och vi ska laga middag alldeles strax! Ska lätt bli att bara slappa eftersom skit knät känns som det gått av på 1202001491941934 miljoner ställen och gör svin ont bara jag försöker röra det!

(för er som inte vet så krossade jag knäskålen och en bit av lårbenet under en brännbolls match -06. Efter det har jag genom gått 1 stor operation och sedan en liten. Jag satt i rullstol pga av skadan ett tag och sedan har det bara varit att försöka återhämta sig och testa gränser :) Jag har fortfarande ont i det när jag använt det. )

Men nu blir det att bara slappa!

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Åsa

STORT TACK för ditt stöd och för att du har skrivit under med ditt namn!! Det betyder så jättemycket för oss <3 <3

2011-05-06 @ 13:27:20
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0