Totalt rage!

Alltså jag kan med att ett land som har en låt jag inte gillar vinner. Men när ett land vars artist sjunger falsk vinner, då vill jag kasta datorn i golvet! Jag undrar ju om de som röstar är antingen pensionärer som inte hör längre, eller om de är snorungar, förstörda av musik som man inte sjunger. För detta var katastrof.

Tillråga på allt, bara för att öka förnedringen lite, ja men va sägs som att bli ned petad på 3:e plats -.- Bästa platsen sen -99 men ändå inte okej!
Som sagt medioker låt men bra show. Nej Saade förtjänade inte att förlora mot dom, det fanns andra länder som lätt hade förtjänat det mer.

Ja som musiker måste jag verkligen sätta ner foten här. Saade må ha haft en del sura toner, men det är skillnad på surt och falskt.

Tack och hej, skriver mer imorgon när jag lugnat ner mig.

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Sv; Ingen bebis här på långa vägar inte! =) Nu skall jag vila och hoppas att bebis snart vill kika ut, men jag tror nog det blir en juni bebis iallafall! =)

2011-05-15 @ 16:08:55
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0