3 ggr så mycket och endorfiner!

Ojojoj! Måste skriva hur stolt jag är över mig själv! Idag, nu på kvällen, alldeles nyss, så sprang jag 3 ggr så långt som igår :D Helt sjukt! Känner mig grymt stolt! Och ännu bättre, jag var inte super trött utan hade kunnat springa lika långt till ^^

Så himla skönt när man precis i början, innan benen blir helt stumma, så känner man hur det bränner till i musklerna och de börjar förbränna och jobba jätte effektivt :D Men tror jag orkade så mycket mer idag var för att jag höll koll på min andning och såg till så jag aldrig började hyperventilera. Inte ens i jätte backarna. Så jag kom in i andra andningen jätte fort och allt var bara super idag! Men springer aldrig mer på kvällen. Då må vara upplyst spåret men jag kände mig lite smått som en jagad hare i skogen när det är helt bäcksvart runt om. 

Nu, på ett bra tag, så känner jag mig peppad att lägga ner allt som innehåller massa socker och bara köra 100% på vatten och inget sött pålägg, inget sött bröd etc :D Haha fast det får nog vänta ;) Får springa ett tag till så jag hinner känna på lite smärta först :P
Men en klapp på axeln förtjänar jag idag! Så nu blir de slapp på soffan och sen sova! Träningsvärken kommer antagligen infinna sig imorgon :P

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0