Sprungit!

Ojoj då har man sprungit för första gången sen -06. Gick jätte dåligt xD Haha skrämmande hur lite muskler jag har och de som jag faktiskt har orkar ingenting xD Men nu har jag sprungit lite iallafall :) Nästa gång lär de gå mycket bättre! :)

Men jag glömde ta med min astmaspray -.- Så mina lugnor kände som att de skulle explodera! Helt sinnessjukt! Men det blev bättre efter jag gick första gången. Då hade änna lugnorna fått slappna av och ändå komma igång :P
Men guuud så trött jag är nu! Vill bara soooova :P Haha nä jag ska faktiskt lägga mig här på soffan och dega nu :P

Som ni kanske märkt på texten så sprang jag inte igår kväll utan nu på morgonen. Jag somnade ju på soffan innan johannes kom hem xD Haha jaja men så bra är det :P

Nej nu får de va. Uppdaretar mer sen!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0